
Goran Đoreski, direktor
„Povjerenje je ključ svega. Povjerenje i stabilnost. Naš odnos s korisnikom uvijek je višegodišnji, s nekima od njih sad radimo i više od jednog desetljeća. Postali smo dijelom njihove organizacije i zato se moramo ponašati tako da svaki od njih bude siguran kako smo mi stabilni i predvidljivi. A odnos kakav želimo imati sa svojim korisnikom preslika je odnosa koji vladaju unutar tvrtke. Oni nam vjeruju ukoliko i unutar nas vlada povjerenje. Korisnik će biti sretan godinama ako kontinuirano susreće poznata lica u data centru. To je nit kojom se vodimo kada gradimo našu organizaciju.“
Vjekoslav Dalić, direktor razvoja
„Tehnička izvrsnost, stabilnost sustava i visoka razina sigurnosti pretpostavke su funkcioniranja data centra, a time i baza kvalitetne usluge prema krajnjem korisniku. Sve je to zajedno moguće samo ako je tehnički tim stručan, motiviran i fokusiran na uslugu kakvom je vidi krajnji korisnik. Iz tog razloga mi u Altusu gradimo kulturu po kojoj je korisnik u centru svega što radimo, bila u pitanju inovacija ili edukacija.“


Marijana Bittner, direktorica prodaje
„Duboko smo svjesni činjenice da jednaka usluga ne odgovara svakom korisniku, svaka tvrtka nema jednaku organizaciju, veličinu i potrebe. Zato ne vjerujemo u potpunu katalogizaciju naših usluga i računamo da ćemo, nakon što uspostavimo bazičnu infrastrukturu, morati napraviti i jedan jedinstveni dio korisničkog rješenja. To je prilagodba u koju ćemo ugraditi zajednički rad, zajedničku inovaciju, nas i našeg korisnika. Upravo taj specifičan detalj čini velik dio naše motivacije, izazova i zanimljivosti; i baš zato volimo raditi svoj posao: kreativnost, izazov i prilika za upoznavanje uvijek novih ljudi.“