10 najčešćih IT potreba korisnika

03.07.2017.

Potrebe korisnika vezane uz IT infrastrukturu i rješenja zavise od niza internih i eksternih faktora, na neke od kojih korisnik može utjecati, a neki dolaze kao posljedica razvoja tehnologije ili promjena zakonske regulative. Kroz kontinuirani dijalog sa korisnicima Altus IT pomno prati njihove potrebe i razvoj tržišta. U nastavku je 10 najčešćih potreba s kojima su nam se korisnici obratili u prvoj polovici 2017 godine.

 

10 najčešćih IT potreba korisnika

 

1. Želimo stabilnu IT infrastrukturu

Prilikom nestanka energije ili prekida komunikacije u našem uredu informacijski se sustav gasi. Svako ljeto klime su nam preopterećene, UPS radi 5 minuta, a agregat nemamo. Troškovi struje hlađenja triput su veći nego što sami serveri troše. Želimo raditi stabilno i jeftino bez obzira na sve okolnosti.
 

2. Želimo IT infrastrukturu bez velikih investicija unaprijed

Naš se posao razvija i potrebe rastu, no ne želimo kupovati informatičku opremu, a pogotovo ne za nekoliko godina unaprijed. Ne želimo improvizirati priručne serverske sobe koje su velika investicija, a po kvaliteti su daleko ispod profesionalnih. Korisnije nam je ulagati u osnovno poslovanje.
 

3. Imamo veliku sezonalnost posla, želimo da nam troškovi prate prihode

Kupovina opreme i zakup linka po maksimalnom opterećenju u vrhuncu sezone znači da se osam mjeseci u godini oni koriste minimalno. Želimo uštedjeti na način da plaćamo samo ono što i kada koristimo.
 

4. Poslovanje nam je regionalno distribuirano, želimo bolje povezati poslovnice

Pritom želimo da razmjena podataka bude sigurna i stabilna, a da troškovi ne rastu značajno.
 

5. Koristimo globalne cloud usluge poput Office 365, želimo veću brzinu i stabilnost

Pritom ne želimo da troškovi značajno rastu, ali želimo da sinkronizacija između našeg lokalnog clouda i globalnih partnera bude brza i stabilna.
 

6. Želimo konkurirati na lokalnim i međunarodnim natječajima

Kupci traže kvalitetnu IT infrastrukturu, sigurnosne certifikate i tehničke pretpostavke koje ne možemo sami postići u kratkom roku i bez znatnih ulaganja.
 

7. Potrebna nam je IT prisutnost u državama gdje se nalaze naši kupci

Želimo isporučivati uslugu s infrastrukture prisutne iz bilo koje zemlje, znajući da su sigurnost i kvaliteta zagarantirani kao da se svi procesi obavljaju u našem lokalnom data centru. Želimo svoj dedicirani cloud bilo gdje na svijetu.
 

8. Ne želimo biti žrtva DDoS i hakerskih napada

Online smo prisutni, isporučujemo svoju uslugu, ali nemamo ljude zadužene za sigurnost niti snage odrvati se napadima. Želimo da to netko radi za nas.
 

9. Želimo da naši podaci budu sačuvani

Sada su nam informacije distribuirane, na puno mjesta, backup je prepušten odgovornosti svakog pojedinog zaposlenika na lokaciji. Želim da nam backup bude pouzdan, a da svi podaci budu prikupljeni na jednoj lokaciji.
 

10. Želimo se fokusirati na našu osnovnu djelatnost

Ipak, budžet za zaposlenike trošimo na informatičku podršku. Željeli bismo da nam o svemu vezanom uz ICT brine netko pouzdan i specijaliziran, a da svi naši zaposlenici rade ono što je posao naše tvrtke.