Neki od korisnika trebat će podršku vezano uz svoju opremu zbog same činjenice da ne sjede u uredu neposredno pokraj data centra, a neki ću u potpunosti željeti izbjeći imati IT tehničare unutar svoje tvrtke. Ova usluga je namijenjena svima kojima je, iz navedenih ili drugih razloga, potrebno da Altus IT brine o fizičkom održavanju njihove opreme.
Neki od najčešćih zahtjeva koji su uključeni u ovu uslugu su:
- 24/7 pristup opremi
- razna mjerenja na opremi (struja, prigušenje optičke komunikacije, UTP propusnost)
- kabliranje opreme (označavanje, provlačenje kabela, uspostava panela)
- zamjena medija za čuvanje podataka (HDD, trake i sl.)
- zamjene rezervnih dijelova na opremi ili njena proširenja dodatnim karticama
- pakiranje i slanje pošiljki
- osnovno upravljanje opremom (reset, praćenje statusa)
- pratnja kod audita
- fotografiranje opreme i prespoja te dostavljanje fotografija
Ovu uslugu moguće je ugovoriti kao mjesečni fiksni iznos ili po zahtjevu, u ovisnosti o tome koliko će korisniku često biti potrebna.