Korisnička podrška prve razine

Bez obzira imaju li korisnici informatičku infrastrukturu na vlastitoj opremi u data centru, ili koriste zakupljene Cloud resurse, ponekad je potrebno obaviti jednostavne zahvate na njoj.

Kod usluge na vlastitoj opremi najčešće je to gašenje i ponovo pokretanje (restart) sustava, provjera prisutnosti napajanja, ili ugradnja dodatnog modula u opremu. Na taj način izbjegava se potreba za dolaskom vlastitih ljudi u data centar i gubitak vremena na putovanje.

 

 

Korisnička podrška prve razine

 

 

Kada su u pitanju Cloud resursi, govorimo o provjeri mreže, podizanju virtualnog servera iz image fajla te ostale zadatke koji ne zahtijevaju ulaženje i analizu unutar samog operativnog sustava.

Uz korištenje ovakve usluge tvrtke mogu reducirati ili u potpunosti izbjeći potrebu za vlastitim tehničarima.

Saznajte više o našim uslugama!

Tražite savjet ili pomoć? Obratite nam se s povjerenjem.